داستان فایلینجا

موتور جستجوی منابع علمی فارسی ابتدا از شما کاربر گرامی متشکریم که چشمان خود را میزبان مطالب این صفحه کرده اید. در آغاز می خواهیم فایلینجا را در چند جمله مختصر به شما معرفی می کنیم. فایلینجا یک بانک اطلاعاتی بزرگ از فایل های مورد نیاز جامعه علمی کشور به همراه موتور جستجوی منابع علمی است. این موتور جستجو مختص به منابع ترجمه شده و بومی سازی شده است که وجه تمایز آن با موتورهای جستجوی منابع علمی دنیا نظیر گوگل اسکولار یا ساینس دایرکت است. فایلینجا خدمتی نوین به جامعه آکادمیک کشور است. قصه فایلینجا از جایی شروع شد که نیاز جامعه علمی کشور به دسترسی به منابع آنلاین با ترجمه فارسی کشف شد. منابعی که باید علاوه بر سطح کیفی بالا، ارزان باشند. دسترسی به آن ها آسان باشد. به آسانی استفاده از یک موتور جستجوی منابع علمی فارسی!  

 

ما و شما برای این موتور جستجوی منابع علمی چه می کنیم؟

تمرکز بر روی نیاز کشور به داشتن موتور جستجوی منابع علمی فارسی باعث شد که خانواده ای بزرگ از متخصصین گرد هم بیایند و بانک اطلاعاتی بزرگی را برای رفع این نیاز فراهم کنند. اکنون این موتور جستجوی منابع علمی با نام فایلینجا در دسترس شما قرار گرفته است. با تلاش بی وقفه تیم فایلینجا، این پروژه در مدت دو سال به ثمر نشست. این پروژه هنوز و همیشه در حال تکامل است. ما هر روز در فایلینجا تلاش می کنیم که این بانک اطلاعاتی را گسترده تر کنیم و کیفیت آن را بیشتر کنیم. زیرا می خواهیم پاسخگوی نیاز طیف وسیعی از افراد جامعه علمی کشور باشیم.

این تلاش و پیگیری باعث شده است که روز به روز به مخاطبان این موتور جستجوی منابع علمی پیشرفته افزوده شده و بانک اطلاعاتی آن غنی تر شود. خانواده فایلینجا هر روز بزرگتر می شود. خوشحال خواهیم شد که شما هم یکی از افراد این خانواده بزرگ باشید. باعث افتخار ماست که با معرفی فایلینجا به سایر افراد جامعه علمی و دانشجویی کشور، در رشد این بانک اطلاعاتی سهیم باشید. این موتور جستجوی منابع علمی ایرانی با مشارکت شما هر روز بیشتر رشد خواهد کرد.  

 

موتور جستجوی منابع علمی
برای جستجو در این بانک اطلاعاتی با ما همراه شوید: جستجو در فایلینجا