فایلینجا؛ سایت تخصصی مقاله انگلیسی


هر دانشجویی بلافاصله پس از ورود به دانشگاه و محیط آکادمیک به سرعت با مقالات انگلیسی آشنا می‌شود و در سال های اخیر مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی هم در بین موضوعات مورد علاقه دانشجویان قرار گرفته است. برای انجام یک پروژه کلاسی، تکمیل یک جزوه دانشگاهی، درک یک مطلب علمی و در نهایت به پایان رساندن یک پروژه دانشگاهی به مقاله انگلیسی نیاز دارید.

مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی در فایلینجا

اگر مقاله ISI با ترجمه فارسی نیاز به انجام فرآیندهای پیچیده ای مثل ثبت نام در یک سایت و جستجوهای تو در تو داشته باشد، زمان زیادی از یک دانشجو گرفته می شود. فایلینجا وب سایتی است که به سادگی می‌توانید انواع مقالات انگلیسی به راحتی استفاده کنید.

می دانیم که زمان برای یک دانشجو یا یک محقق بسیار مهم است. ممکن است با خود بگویید برای همه دانشجوها که اینطور نیست ولی دقیقا همینطور است! اگر دانشجوی درس خوانی باشید که معمولا زمانی برای تلف کردن ندارید و آنقدر درگیر تحقیقات و منابع و کتاب‌های مختلف می‌شوید که زمانی برای کلنجار رفتن با یک سایت پیچیده برای استفاده از مقاله انگلیسی ندارید. اگر دانشجوی درس خوانی هم نباشید (که 90 درصد دانشجوها هیمن طور هستند!) قطعا کار را به لحظات اخر موکول می‌کنید. در این حالت وب سایتی که بتواند در زمان کوتاهی مقاله‌ای را در اختیارتان قرار دهد از نان همان شب نیز واجب‌تر است.

فایلینجا کار را برای استفاده از مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی ساده کرده است. کافیست که با یک جستجوی ساده به آن چیزی که می‌خواهید برسید. نگاهی کوتاه به مقالاتی که به صورت مشخص و تفکیک شده لیست شده‌اند، داشته باشید. سپس به راحتی مقاله مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از پرداخت، دانلود کنید. به همین سادگی مقاله در ایمیل شماست.

قیمت و کیفیت باورنکردنی مقاله انگلیسی در فایلینجا

یکی دیگر از نیازهای هر دانشجو یا محققی! قیمت مناسب منابع مطالعاتی و تحقیقاتی است. امروز همه ما چالش های اقتصادی زیادی در زندگی داریم. چالش مخارج مختلف از هزینه خورد و خوراک و پوشاک و حمل و نقل و غیره. اگر مخارج تحصیلات را هم به این موارد اضافه کنیم، با کوهی از هزینه های مختلف در زندگی روبرو هستیم. چاره کار چیست؟ آیا باید خیلی از نیازها بی پاسخ بمانند؟ باید گفت که برای پاسخ به تمام نیازها باید هزینه های زندگی را مدیریت کنیم.

البته اکثر شما دانشجویان و محققین که جزو افراد تحصیلکرده و فرهیخته جامعه هستید، مدیریت در مخارج را به خوبی انجام می دهید. ما هم یک گزینه به صرفه دیگر برای کاهش مخارج تحصیلات شما ارائه کرده ایم تا جعبه ابزار شما کامل شود. مخارج ترجمه تخصصی مقالات مختلف بسیار بالا و غیر بصرفه است. دیگر برای استفاده از مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی نگران نباشد. ما این هزینه ها را به سطحی در حد 10 تا 50 هزار تومان کاهش داده ایم. خیلی کمتر از صرف یک نهار در خارج از منزل!

فایلینجا از دل این جامعه بیرون آمده است و دغدغه مخارج بالای گروه آسیب پذیری مثل دانشجویان و محققین در حال تحقیق را می داند و یکی از مسائلی که در طراحی فایلینجا به آن توجه شده است، کاهش این مخارج است. البته قیمت هر محصول یا خدمت با توجه به سطح کیفی آن ارزیابی می شود که در ادامه نکاتی را در مورد آن خواهیم گفت تا مطمئن باشید، مبلغ بسیار ناچیزی را برای دانلود با ترجمه فارسی پرداخت می کنید.

شاید تا حالا چندین بار شده که یک متن انگلیسی را با قیمت هایی در حد صد تا چند صد هزار تومان ترجمه کرده اید و در نهایت به سختی از زمان و هزینه صرف شده پشیمان شده باشید. شاید هم تاکنون چنین کاری نکرده اید، چون از پس هزینه های آن برنیامده اید یا دوست نداشتید چنین ریسکی بکنید. اما گاهی حتما به ترجمه مقاله انگلیسی نیاز دارید اما راهکار دیگری غیر از ترجمه آن در مراکز ترجمه وجود ندارد.

در این موارد آرزو می کردید که یک سایت جامع برای استفاده از مقاله انگلیسی به صورت تخصصی وجود داشت. امروز چنین سایتی وجود دارد که بدون نگرانی از کیفیت و با پائین ترین هزینه بتوانید متن مورد نظر خود را با ترجمه تخصصی فارسی دریافت کنید.

تمامی مقالات فایلینجا تحت نظر ویراستاران کیفی تهیه می شوند که آشنایی کاملی با فرآیند ترجمه تخصصی دارند تا متن بی کیفیت بر روی سایت قرار نگیرد. این کیفیت بالا باعث شده است که روز به روز به تعداد کاربران سایت فایلینجا افزوده شود و کاربران زیادی ما را به سایر دوستان و آشنایان خود معرفی کنند.

همانقدر که کیفیت ترجمه تخصصی جزو نگرانی‌های شما است، جزو دغدغه های ما هم هست. ما اعتقاد داریم که اگر مشتری پس از دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی، از آن ناراضی باشد، فایلینجا به هدف خود نخواهد رسید. هدف فایلینجا حضور بلندمدت در بازار مقالات آکادمیک کشور است و رضایت یک مشتری باعث می شود که ما را به سایر دوستان و آشنایان معرفی کند و این زنجیره ادامه پیدا کند.

دلایل استفاده از مقاله انگلیسی فایلینجا

در سایت فایلینجا مقالاتی ترجمه شده به گستره تمامی رشته های دانشگاهی ارائه می شوند. محدودیتی در زمینه رشته های پزشکی، فنی مهندسی، انسانی، هنر و غیره وجود ندارد و به نیاز تمامی افراد جامعه آکادمیک کشور توجه شده است و زمینه های موجود در سایت فایلینجا به طور روزافزون در حال افزایش هستند.

رصد دائم مقالات

در فایلینجا مقالات به صورت دوره‌ای مورد بررسی قرار گرفته و مقالات از رده خارج حذف خواهند شد.

استفاده با اطمینان

در فایلینجا با اطمینان خرید کنید چون دقیقا محصول نهایی همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

ترجمه صحیح

در فایلینجا مقالات انگلیسی برای استفاده بارگذاری شده‌اند که مترجمین با تجربه آن‌ها را به فارسی ترجمه کرده‌اند.

مسیریابی درست

در فایلینجا مسیر استفاده از مقاله انگلیسی بسیار هموار است و به ساده‌ترین شکل ممکن قابل دسترس هستند.

امکان استفاده از مقاله انگلیسی در تمام رشته‌ها

بانک اطلاعاتی فایلینجا بسیار بزرگ است و روز به روز در حال توسعه و تکامل است. تفاوتی نمی­‌کند که متن مورد نیاز شما در زمینه فنی مهندسی باشد یا در زمینه علوم پزشکی یا علوم انسانی یا رشته­‌های تخصصی دیگر . به طور روزانه ده‌­ها عنوان متن  ترجمه شده تحقیقاتی در زمینه­‌های علمی مختلف در سایت فایلینجا پردازش و بارگذاری می‌شوند.

تعداد رشته­‌ها و زمینه­‌های علمی تحت پوشش به طور مداوم درحال افزایش است تا هیچ رشته‌­ای نباشد که تحت پوشش فایلینجا قرار ندارد. همچنین در هر رشته دانشگاهی ده­‌ها الی صدها متن تخصصی وجود دارد که نیاز شما به مباحث تخصصی هر رشته دانشگاهی رفع شود. با وجود این بانک اطلاعاتی بزرگ و متنوع از مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی، استفاده از آن‌ها بسیار راحت و لذت بخش خواهد بود.

فایلینجا؛ سایتی حرفه‌ای برای خرید مقاله انگلیسی

اگر امکانات یک سایت مقاله انگلیسی کافی نباشد، جستجوی سریع، بررسی مقالات، پرداخت آنلاین، فیلترکردن مقالات بر حسب نیاز شما امکانپذیر نخواهد بود. در کنار امکانات کامل برای جستجوی مقالات، تجربه کاربری لذت­بخش نیز باعث می­‌شود که کاربران از کار با سایت احساس رضایت داشته باشند.

سایت فایلینجا به شکلی طراحی شده است که بتوانید در عین سادگی و نهایت دقت، بهترین مقاله انگلیسی را دریافت کنید. در ضمن تعیین قیمت مقاله انگلیسی در فایلینجا با وسواس خاصی انجام شده است تا دانشجویان و محققین عزیز دلسرد نشوند.