فایلینجا؛ بانک مقاله ترجمه شده


شاید برای شما که دانشجو یا محقق هستید، بارها پیش آمده است که نیاز به مطالعه مقاله ترجمه شده یا یک منبع علمی فارسی نیاز فوری پیدا کرده باشید. یا برای شما اساتید گرامی پیش آمده است که برای تکمیل یک مبحث علمی، نیاز آنی به مطالعه یک مقاله ترجمه شده علمی با کیفیت و معتبر داشته باشید. در این حالت بهترین تصمیمی که می‌توانید بگیرید چیست؟ ما به شما فایلینجا را پیشنهاد می‌دهیم. سایت فایلینجا بانک مقاله ترجمه شده در تمام رشته‌های دانشگاهی است.

چرا به یک بانک مقاله ترجمه شده نیاز داریم؟

تا همین چند سال پیش هیچ راهی وجود نداشت که بتوانید مقاله‌ای ترجمه شده را به این سرعت بیابید! یا اگر وجود داشت، فایل نهایی بسیار بی کیفیت بود و هیچ کاربردی نداشت. اما امروزه و با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت، به سرعت می توانید چنین نیازی را رفع کنید. تنها کافیست چند ثانیه در اینترنت جستجو کنید تا هزاران فایل ترجمه شده را در رشته تخصصی خود پیدا کنید و با استفاده از امکانات سایت‌های آنلاین بهترین فایل ترجمه‌شده را مطابق با نیاز خود انتخاب کنید.

وب سایت فایلینجا؛ به عنوان بانک مقاله ترجمه شده به راحتی در دسترس است. ولی آیا می توانید به تمامی سایت‌های آنلاین موجود اطمینان کنید؟ پاسخ این سوال خیر است. تنها وب سایت‌هایی برای استفاده از فایل ترجمه شده مناسب هستند که تجربه کافی را در این زمینه داشته باشند. استفاده از وب سایت‌های متفرقه تنهای وقت و هزینه شما را تلف خواهد کرد.

سوال دیگری که از خود باید بپرسید این است که آیا قیمت فایل ترجمه شده در این سایت‌ها مناسب است؟ لزوما قیمت پایین دلیلی بر کیفیت آن نیست. از خود پرسیده‌اید که چرا یک متن پژوهشی خوب و ترجمه عالی باید باشد؟ قطعا به یاد دارید که “هیچ ارزانی بی دلیل نیست” پس برای دانلود، فریب رایگان بودن را نخورید.

آیا بهتر نیست که از میان چندین و چند سایت، بهترین و با کیفیت ترین آن ها را انتخاب کنید؟ بله وقت آن رسیده به سایت تخصصی این کار مراجعه کنید. با این کار، تمام فایل‌های ترجمه شده به ساده‌گی در اختیار شما قرار دارند.

دیگر نیازی نیست که برای پیداکردن متنی همراه با ترجمه تخصصی خوب در زمینه‌ای که می خواهید، سایت های مختلف را زیر و رو کنید یا به دنبال ترجمه ارزان در وب سایت های مختلف باشید. یا چندین فایل ریز و درشت را بخرید تا شاید یکی از آن‌ها نیاز شما را رفع کند. ما یک بانک اطلاعاتی جامع از مقالات علمی ترجمه شده یعنی فایلینجا را برای شما آماده کرده ایم که این خدمات را به صورت صفر تا صد ارائه می دهد. با فایلینجا به راحتی می توانید در انبوهی از فایل‌های همراه با ترجمه آماده جستجو کنید. فرآیندی به سادگی جستجو در گوگل! با امکانات پیشرفته ای مثل فیلتر نتایج جستجو، بهترین متن پژوهشی مناسب با رشته خود را انتخاب کنید.

یکی از مزایای ترجمه بودن فایل‌های ما، این است که پیش از شما یک مرتبه آن‌ها را مرور کرده‌ایم. ارزیابان فایلینجا کلمات کلیدی اصلی هر مقاله ترجمه شده و بخش چکیده، نتیجه‌گیری و عناوین را در ابتدا بررسی می‌کنند. از این طریق کیفیت متون ترجمه شده که روی فایلینجا قرار می‌گیرد تا 100% تضمین‌شده خواهد بود.

ما برای شما شرایط مناسبی را در فایلینجا فراهم کرده‌ایم. امکانات به این منظور طراحی شده‌اند که شما نیاز به صرف زمان بالا برای جستجو در سایت نداشته باشید. تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن، فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شما می‌توانید بعد از مشاهده و بررسی، تصمیم خود را بگیرید و از قبل مطمئن شوید که این فایل برای شما کاربردی ندارد. اگر فایل مناسبی بود، چند ثانیه بعد و با یک کلیک، همراه با ترجمه آن در سبد شماست. در غیر اینصورت می توانید با جستجوی دوباره، به دنبال سایر فایل‌ها باشید.

امکان پرداخت آنلاین هم برای شما فراهم شده است و مقاله ترجمه شده بلافاصله پس از پرداخت برای شما قابل دانلود خواهد بود. همچنین یک نسخه از آن به ایمیل شما ارسال می‌شود. در نهایت هم فایلی خواهید داشت که با کیفیت بسیار بالا ارزیابی شده و در اختیار شما قرار گرفته است. این فایل شامل بسته کامل از متن ترجمه شده و متن اصلی انگلیسی است.

چرا به فایلیجا اعتماد کنیم؟

در سایت فایلینجا مقالاتی ترجمه شده به گستره تمامی رشته های دانشگاهی ارائه می شوند. محدودیتی در زمینه رشته های پزشکی، فنی مهندسی، انسانی، هنر و غیره وجود ندارد و به نیاز تمامی افراد جامعه آکادمیک کشور توجه شده است و زمینه های موجود در سایت فایلینجا به طور روزافزون در حال افزایش هستند.

رصد دائم 

در فایلینجا، تمام پایگاه داده به صورت دوره‌ای مورد بررسی قرار گرفته و فایل‌های از رده خارج حذف خواهند شد.

دانلود با اطمینان

در فایلینجا با اطمینان حرکت کنید! چون دقیقا محصول نهایی همان چیزی که است که به آن نیاز دارید.

ترجمه صحیح

تمام پایگاه داده فایلینجا، توسط مترجمین حرفه‌ای ترجمه و ارزیابی شده‌اند.

مسیریابی درست

در فایلینجا مسیر خرید یک فایل ترجمه شده بسیار هموار است و به ساده‌ترین شکل ممکن می‌توانید مقالات را دانلود نمایید.

گاهی اوقات ممکن است تنها به متن انگلیسی با یک عنوان خاص نیاز داشته باشید و برای آن به جستجوی فارسی در یک سایت ایرانی بپردازید. شاید دانش زبان انگلیسی شما در حدی نباشد که در سایت های بین المللی به مقایسه انواع متون رشته خود بپردازید و ترجیح شما بر این باشد که در یک سایت فارسی این کار را انجام دهید. در فایلینجا، مقاله ترجمه شده و ترجمه نشده هم به صورت مجزا و در قالب فایل لاتین ارائه می شوند. این نوع از فایل ها با قیمت بسیار ناچیزی در حد دو الی سه هزار تومان ارائه می شوند تا نیاز شما به تهیه فایل های لاتین هم برآورده شود.

به مقاله ترجمه شده مناسب در رشته خود نیاز دارید؟

بانک اطلاعاتی سایت فایلینجا هر روز در حال توسعه و بزرگ شدن است. هر ماه به روزترین فایل‌های ترجمه شده در رشته شما در فایلینجا بارگذاری می شوند. پس دیگر نگران تأمین نیاز مقالات و منابع علمی ترجمه شده به زبان فارسی نباشید. اگر امروز فایلی را از فایلینجا دانلود کرده اید، به طور قطع، ماه بعد یا ماه های بعد هم به ما سر می‌زنید و لیست فایل‌های ترجمه شده جدید در سایت را مرور می‌کنید. ما همواره پیشنهادات جدیدی برای شما داریم. کافیست به خانواده بزرگ فایلینجا بپیوندید و این نیاز را با صرف کمترین زمان و هزینه رفع کنید.


به منابع انگلیسی بدون ترجمه هم نیاز دارید؟

شاید دوست دارید بدون اینکه خودتان به بررسی و مقایسه در سایت های بین المللی بپردازید. مرتبط ترین آن‌ها را با زمینه تحقیقاتی موردنظرتان را پیدا کنید. شاید هم زبان شما آنقدر قوی نیست که خودتان به جستجو بپردازید و بهترین را پیدا کنید.

نگران نباشید، برای شما هم راهکار ویژه‌ای داریم. ما در فایلینجا علاوه بر مقاله ترجمه‌شده، فایل‌های انگلیسی که هنوز ترجمه نشده‌اند را هم جمع آوری کرده‌ایم. اگر قصد ترجمه آن‌ها را داشتید، کافی‌ست کار را به تیم فایلینجا بسپارید، تا ترجمه آن را در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت دریافت کنید.

به مقاله ترجمه شده انگلیسی نیاز دارید؟

تمام پایگاه داده فایلینجا زیر نظر برترین مترجمین تخصصی ایران ترجمه شده‌اند. با این وجود کیفیت ترجمه‌ها توسط تیم ارزیاب با دقت بررسی می‌شوند. زیرا به این موضوع اعتقاد داریم که رضایت هر مشتری منجر به ورود مشتریان دیگر به سایت فایلینجا خواهد شد و مشتریان ارزشمند ما روز به روز افزایش خواهند یافت.